Přejít na obsah stránky

Covidová doba přináší pro všechny řadu změn. To se týká i přístupu k zákazníkům ze strany vodohospodářské společnosti AQUA SERVIS, a.s.

Přestože je v souvislosti s epidemickými opatřeními omezen osobní kontakt, zaměstnanci se i nadále naplno věnují požadavkům veřejnosti. Pouze se mění způsob komunikace. Například počet žádostí a požadavků zadaných prostřednictvím formulářů na webových stránkách společnosti (www.aquark.cz) či e-mailem vzrostl v tomto období o 24 procent.

Také stoupl počet hovorů na zákaznickém centru. Nejčastěji se lidé ptají na vyúčtování faktur, informace ke změnám a uzavírání smluv nebo odečty vodoměrů. Většinu dotazů umíme vyřídit telefonicky, obratem, bez nutnosti návštěvy Zákaznického centra.

Uzavírání odběratelských smluv nebo fakturace nejsou jedinou činností, která zajímá odběratele. K té neméně důležité patří i vyjadřování k připojení na vodovodní a kanalizační sítě v případě, že budoucí odběratel staví nebo přestavuje dům. Právě dokument o povoleném připojení je nedílnou součástí stavebního řízení. „I tady se snažíme vyjít zákazníkům maximálně vstříc. Po zadání žádosti do vyjadřovacího portálu je naší snahou odeslat vyjádření k sítím v co nejkratší době,“ uvedl vedoucí Zákaznického centra AQUA SERVIS, a.s. Jakub Dragoun.

Již více než 2 roky jsou všechny žádosti o vyjádření podávány elektronicky prostřednictvím vyjadřovacího portálu. Za loňský rok to bylo téměř 1500 žádostí. I přes komplikace způsobené pandemií stoupl počet vyřízených vyjádření meziročně o 14 procent. Jednání na místě je samozřejmě v nezbytných případech možné, ale za dodržení přísných hygienických opatření.

Pro mnohé zákazníky, stejně jako pro pracovníky společnosti AQUA SERVIS, a.s., je to nová zkušenost. „Jsme přesvědčeni, že osobní projednání směřuje ve složitějších případech rychleji k cíli, než elektronická komunikace. Proto jsme vždy chtěli umožnit našim zákazníkům osobní kontakt s našimi odbornými pracovníky. Ten je nyní bohužel možný, s ohledem na vládní opatření, jen ve velmi omezené míře. Přesto se nám stále daří zajišťovat naše služby pro zákazníky v požadovaných termínech,“ říká generální ředitelka Iveta Doležalová.

Přejít na navigaci