Zákaznický servis

Drobečková navigace

zpět

 

Naše Zákaznické centrum a obchodní  kanceláře slouží zákazníkům, kteří preferují osobní setkání. Jsme vám k dispozici v  Zákaznickém centru v Rychnově nad Kněžnou.

Zadat změnu smlouvy, zaslat podklady pro smlouvu u nových přípojek nebo nahlásit odečet vodoměru, to vše můžete udělat jednoduše a rychle prostřednictvím on-line žádostí.

Kontaktovat nás můžete rovněž telefonicky ve věci:

Smluv o dodávce vody a odvádění odpadních vod - nový odběr, změna u stávajícího odběru – odběratel, plátce, kontaktní údaje - 494 539 160 (p. Müllerová) nebo 494 539 111

Fakturace a reklamací  - 494 539 161 (p. Dubánková) nebo 494 539 111

 

Plateb a pohledávek – 494 539 173 (p. Fáborská) nebo 494 539 111

 

Pro platby převodem můžete využít bankovní spojení u Komerční banky a.s., číslo účtu 1609571/0100.

 

Vyjádření – 494 539 154 (p. Luňáková) nebo 494 539 150 (p. Dragoun)

 

Nahlášení poruch -            

Pohotovost - pitná voda +420 724 207 360
Pohotovost - odpadní voda +420 606 635 185

 

Pro ostatní dotazy spojené s vodárenskou problematikou nás prosím kontaktujte prostřednictvím ústředny: 494 539 111.

Informace o cenách vody, kvalitě vody, plánovaných odstávkách, poruchách a kontaktech na naše pracovníky v dané lokalitě naleznete v části MOJE OBEC.

Další informace o připojovacích podmínkách získáte v části TECHNICKÁ VYJÁDŘENÍ.

 

Přejít na navigaci