Přejít na obsah stránky

V případě, že se někdo dostane do finančních potíží a nemůže v současné době uhradit fakturu za vodné a stočné v řádném termínu, měl by co nejdříve kontaktovat společnost AQUA SERVIS, a.s. na telefonu 494 539 111 (p. Fáborská popř. p. Sondejová) popř. emailem: pohledavky@aquark.cz a domluvit se na splátkovém kalendáři s možností odsunutí či rozložení plateb až do 31.12.2020.

Nejedná  se o jejich prominutí, ale nastavení splátkového kalendáře tak, aby nevznikal nový dluh. Informace a formuláře týkající se přechodu na zálohové platby a  s tím spojenou změnou stávající smlouvy naleznete na www.aquark.cz v sekci „ZÁKAZNICKÝ SERVIS – ZÁLOHOVÝ SYSTÉM PLATEB. Společnost bude u každé žádosti prověřovat, zda se jedná o mimořádný stav nebo chronického neplatiče. Těm, kdo v minulosti dlouhodobě a opakovaně nehradili své závazky, společnost vstříc nevyjde.

Pro veřejnost je od 16. března 2020 uzavřeno zákaznické centrum a pokladna společnosti. V co největší možné míře se potřeby zákazníků řeší telefonicky, mailem nebo přes webový portál. „Od 11.  května obnovujeme provoz zákaznického centra s tím, že nově bude možné provádět úhrady i platební kartou. Doporučujeme sledovat aktuální informace na www.aquark.cz“, dodala generální ředitelka společnosti Iveta Doležalová. 

Přejít na navigaci